sunnuntai 7. kesäkuuta 2015

Kesäterveisiä!

En olekaan pitkään aikaan kirjoitellut tänne blogiin, mutta nyt minulla on ollut vapaa viikonloppu ja olen tehnyt niin mielzejä juttuja, että on pakko kertoa.

Olen jo pitkän aikaa omistanut ompelukoneen, mutten jostain syystä ole käyttänyt sitä. Tein kuitenkin pitsisen neulehameen, johon piti ommella vuori, vaikka alasti kuljeskeleminen onkin muodikasta ainakin Hollywoodissa. Vuorin ompelu sujui odotusten vastaisesti ja hameesta tuli aivan upea!

Malli on English Mesh Lace Skirt (Ravelryssa) Stitch'n Bitch Superstar Knitting-kirjasta. Lankana Malabrigo Sock värissä Violeta Afrikana ja sitä kului vain 120 grammaa.

Innostuin niin tästä jymymenestyksestä, että päätin eilisenä vapaapäivänäni pienentää ystävältäni saamani hameen. Tämäkin tehtävä onnistui upeasti, kuten alta näette.

Tässä vielä lähikuva kauniista kankaasta.
Huomaatte ehkä myös upean nappikaulakorun, jolla päätin asustaa laadukkaan itseottamani blogikuvan. Helmet tein perjantaina käytyäni Kierrätyskeskuksessa. Siellä oli aivan hurja määrä superhalpoja askartelutarvikkeita ja vaatteita. Olen vieläkin innoissani. Aiemmin olen ostanut sieltä vain huonekaluja.
Nappien välissä olevat helmet myös Kierrätyskeskuksesta! Siellä pitää käydä useammin.

Leikkasin kukkahameen helmasta myös reilun palan ja muistelin erästä aivan liian lyhyttä hametta.

Valitettavasti en osaa vastata kysymykseenne. En itsekään tiedä onko tämä vyö vai hame.

TADAA
Tässä kaikki tällä erää. Koitan pitää vähän parempaa kirjoittelutahtia yllä. Nyt menen neulomaan allaolevaa testineuletakkia!



2 kommenttia:

  1. Mainio olet :D Ja ihania hameita, nahkahamonen on mun suosikkini.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) hame ei itseasiassa ole nahkainen, mutta oli ihan tarpeeksi rivo kankaisenakin :D

      Poista